دانلود بازی God of War Origins Collection برای PS3
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
نویسنده : داني

داستان Chains of Olympus : داستان دهه ای را قبل از نسخه اول روایت می کند که در آن کریتوس مشغول ادای دین خود نسبت به خدایان، با انجام کار های محول شده به او، بود. کل داستان بازی پیرامون این موضوع می چرخد و ما کریتوس را در حال خدمت به خدایان با انجام کارهایی مانند مقاومت در برابر ارتش ایرانیان، بازگرداندن خدای خورشید به آسمان و … می بینیم. داستان Ghost of Sparta دقیقاً بعد از نسخه اول بازی اتفاق می افتد. کریتوس هنوز هم با خاطرات خود درگیر است و تصاویر یک زن را می بیند که در حال گریه، کمک می خواهد. او پس از تلاشی فراوان مادر خود را پیدا می کند و پس از گفتگو با وی، متوجه می شود که برادرش Deimos هنگامی که هر دو کودک بودند توسط خدایان ربوده و توسط خدای مرگ ، یعنی Thanatos، زندانی شده. به همین دلیل او سفر سختی را برای یافتن برادرش و آزاد سازی او از دست Thanatos آغاز می کند. اینکه داستان هر دو نسخه از نسخه های کنسولی چیزی کم ندارند، یک حقیقت محض است. بار عاطفی و احساسی فوق العاده و لذت پیدا کردن یک معمای داستانی همانند نسخه های کنسولی، در Gos و CoO نیز وجود دارند. اگر می خواهید بیشتر با عمق شخصیت کریتوس آشنا و از سرگذشت وی به خوبی آگاه شوید، تجربه این دو عنوان یک امر ضروری است و کالکشن Origins بهترین راه برای رسیدت به این تجربه است.

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی  God of War Origins Collection برای PS3دانلود بازی  God of War Origins Collection برای PS3دانلود بازی  God of War Origins Collection برای PS3

راهنمای نصب عمومی بازی های PSN :

 بعد اینکه بازی را دانلود کردید فایل pkg بازی را همراه با فیکسش داخل فلش یا هارد اکسترنال ریخته و از طریق install package نصب کنید و در اخر هم فیکس بازی را نصب کنید. اگه بازی patch داشت قبل اینکه فیکس بازی را نصب کنید فایل patch رو نصب کنید و بعد فیکس رو نصب کنید. اگه حجم فایل pkg بازی بیشتر از ۴ GB بود باید با برنامه splitterانرا به حجم های کوچیک تر تبدیل کرده پوشه این فایل ها را از طریق برنامه مولتی من در هارد داخلی دستگاه کپی کنید. و بعدش وارد پوشه شده و روی فایل ضربدر بزنید.از برنامه مولتی من خارج میشوید. حال از طریق  install package بازی را نصب کنید و در اخر فیس بازی را نصب کنید. بعضی از بازی های psn داری فایل edat می باشد که باید این کارو انجام بدید.  وارد برنامه مولتی من شده و به قسمت dev_hdd0/home/0000000x/exdata  در هارد داخلی دستگاه بروید و فایل edat رو اونجا کپی کنید. اگه هنگام نصب بازی به ارور برخورد کردین که معمولا بخاطر بد دانلود شدن ارور میده این کار رو انجام بدید. ابتدا برنامه PkgView را دانلود کنید. با استفاده از این برنامه فایل pkg  بازی را extract کنید فایل های داخل فولدری که extract کردیدو داخل فلش یا هارد اکسترنال کپی کنید و از طریق برنامه مولتی من این فا یل ها را در مسیر dev-hdd0/game کپی کنید و در اخر فیکس بازی را از طریق install package نصب کنید حالا میتونید از انجام بازی لذت ببرید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download  لینک های دانلود 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link                               

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link           

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link 

دانلود دانلود پارت ۱۶:Direct Link

 دانلود دانلود فیکس ۳٫۵۵ به صورت جداگانه 

پسورد پسورد :www.top2download.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود بازيدانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360
برچسب‌ها: دانلودبازي هاي جديد
آخرین مطالب